Trendanalys och rapporter

Skärmavbild 2011-12-05 kl. 12.43.54

De viktigaste egenskaperna för varje analysprogram är användarvänlighet och värdenytta. Call Analytics har därför utvecklats med det som huvudmålsättning.

Det är en sak att få en bild av nuet, men kanske är det än mer intressant att fånga upp rådande trender. Call Analytics visar med enkla grafer hur saker och ting utvecklar sig över tid. Träffade ni den önskade målgruppen bättre i den senaste kampanjen i jämförelse med den förra?

En viktig funktion i Call Analytics är e-postrapportering. Våra rådgivare skräddarsyr en e-postrapport som innehåller all den information du behöver, enkelt och översiktligt. Självklart kan vi även sammanställa flera rapporter till flera mottagare inom företaget. Kanske att marknadsavdelningen önskar få en rapport per månad, som visar utvecklingen utifrån den demografiska profilen? Kundchefen kanske önskar ett mail var fjortonde dag, där han får koll på vilka kunder som ringer mest och hur ofta de ringer? Försäljningsavdelningen önskar kanske i sin tur att få ett mail varje måndag som listar nya försäljningsmöjligheter?

Jag vill ha mer information om Call Analytics